Gå til innhold

HDMI til MacBook Pro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en MacBook Pro til jul. Denne har jo kun mini-DVI. Noen som vet hvor jeg kan få en overgang til HDMI?

Og, hvorfor i alle dager kommer de ikke med HDMI? DVI er vel litt avleggs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så er det ikke en mini-dvi, men en thunderbolt port. Retina MBP kommer med HDMI. Hvis du vil ha HDMI må du kjøpe en thundernolt til HDMI adapter.

Skrevet

For det første så er det ikke en mini-dvi, men en thunderbolt port. Retina MBP kommer med HDMI. Hvis du vil ha HDMI må du kjøpe en thundernolt til HDMI adapter.

Aha! Er det mulig å få tak i dette i en butikk i norge? Eller må jeg på Ebay?

Skrevet (endret)

Prøv denne du :)

Eventuelt ebay om du er ute etter noe billigere.

Men jeg tror ikke den støtter lyd? Jeg må vertfall bruke auxkabel.

Endret av Pwiur
Skrevet

MBP/MBA fra de siste tre-fire år støtter lyd via Minidisplay Port/Thunderbolt/HDMI.

Anbefaler dog trådstarter til å sjekke ut Apple TV for å slippe kabelrot. Er jo egentlig ikke store forskjellen i pris på thunderbolt -> HDMI-adapter og en apple TV.

Skrevet

MBP/MBA fra de siste tre-fire år støtter lyd via Minidisplay Port/Thunderbolt/HDMI.

Anbefaler dog trådstarter til å sjekke ut Apple TV for å slippe kabelrot. Er jo egentlig ikke store forskjellen i pris på thunderbolt -> HDMI-adapter og en apple TV.

Orker ikke å lage en ny tråd.

Jeg fikk meg apple-TV nylig. Når jeg får opp MBP´n på TV´n via AppleTV så lagger bildet til tider når jeg ser film. Er det vanlig? Eller er de noe jeg kan gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...