Gå til innhold

Test: Thermaltake Level 10GT Battle Edition


Anbefalte innlegg

Jeg har lest igjennom artikkelen uten å finne ut nøyaktig hva som menes med "unikt" og "ulikt det meste"... så vidt jeg kan se, er det hovedsakelig kun snakk om ett GT10-kabinett med ny farge? Det er vel en del år siden det kunne kalles 'unikt' å tilby ett kabinett i flere farger. Ett GT10-kabinett i seg selv kan vel heller ikke kalles særlig unikt, ulikt alt annet, eller særskilt originalt...

 

Dersom dette hadde vært skrevet om det originale Level 10, så hadde jeg forstått tabloidoverskriften. Level 10 var ett helt nytt design, det var unikt, og høyst "ulikt alt annet". Ja, det har helt klart sine svakheter, og jeg jobber fremdeles med å få best mulige termiske egenskaper på mitt.

 

GT10 er ett nedskalert kompromiss, hvor man har forsøkt å beholde noen av særpregene ved Level 10 samtidig som man ellers går tilbake til standard kabinett-design. I bilverdenen er det vel 'Hummer' som er det beste eksemplet på dette. Hummer H1 kunne kalles "unik" og "ulik alt annet". H2 er en forenklet utgave for kunder som ville ha den visuelle identiteten til originalen på en ellers normal bil (til normal-bil-pris). Dersom H2 ble relansert med en ny farge og en ekstra koppeholder skulle det mye til for å kalle den 'unik'.

 

Det må naturligvis bli opp til den enkelte å vurdere hva som passer best for dem, GT10 er utvilsomt en mye enklere kasse å forholde seg til samtidig som den fremdeles ikke er helt firkantet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...