Gå til innhold

Nye flaggskip fra LG, Sony og Huawei vises på CES


Anbefalte innlegg

klager ikke eller sutrer. Du har en mening som ikke gir mening. Den meningen kan du holde for deg selv.

 

Hva gjør din mening bedre, eller gir mer mening? Det er et diskusjonsforum, der vi diskuterer hva vi liker, om ikke du har skjønt det så har du ingenting her å gjøre. Slike folk som deg ødelegger tråder dessverre.. Vi skal diskutere hva vi liker, ikke hvem som har de teiteste meningene og ideene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klager ikke eller sutrer. Du har en mening som ikke gir mening. Den meningen kan du holde for deg selv.
Hva gjør din mening bedre, eller gir mer mening? Det er et diskusjonsforum, der vi diskuterer hva vi liker, om ikke du har skjønt det så har du ingenting her å gjøre. Slike folk som deg ødelegger tråder dessverre.. Vi skal diskutere hva vi liker, ikke hvem som har de teiteste meningene og ideene.

 

Ikke meg som har idotiske meninger, så trukke det nei.

 

Ja dette er et diskusjons forum, og? Jeg har like mye her å gjøre som alle andre. Jeg forstår vertfall hva praktisk er, iforholdt til noen andre. Se på LG optimus 4X HD hvit du, Du ser nesten ikke knappene engang.. bare tull spør du meg. Anyway, som e sa. Kos deg med de knappene som bare tar plass og ødelegger helt for designet på en tlfn. Hva skulle du gjort om led lysa gikk i stykker hæh? skjermer dør nesten ikke.. du kan være uheldig selvfølgelig..

 

Men men, e gidderke å diskutere. Fordi dette er nesten et svar :)

 

Alle har forskjellig meninger, men det betyr ikke at den er noe bra for det hehe. :)

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Klarer knapt vente på Sony Xperia Z og ZL. Dersom batteritiden blir ok, dvs varer minst en dag med moderat bruk, skal de rote dem kraftig til ellers for at jeg ikke skal kjøpe en av dem.

 

Det ryktes også at en av dem har støtte for to sim kort. Dersom den modellen blir tilgjenglig i Norge, har vi nok offisielt den perfekte telefonen for meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...