Gå til innhold

iPhone låses ikke opp igjen


Anbefalte innlegg

På bussen for rundt 30 minutter siden låste iPhonen min seg. Viser ikke lade appel tegn, og hadde forsåvidt ikke lite strøm. Tviler på at telefonen var utsatt for ekstrem varme eller kulde, da den var i vesken min. Når jeg kom jeg prøvde jeg naturligvis å få den på, noe som ikke skjer Stakkaren reagerer ikke i det hele tatt uansett hvor jeg presser og klemmer. Har ladet den litt, men leste at man ikke burde gjøre det, så sluttet med det.

 

Er det noen som har peiling på hva som har skjedd, eller hvordan jeg kan få den på igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På bussen for rundt 30 minutter siden låste iPhonen min seg. Viser ikke lade appel tegn, og hadde forsåvidt ikke lite strøm. Tviler på at telefonen var utsatt for ekstrem varme eller kulde, da den var i vesken min. Når jeg kom jeg prøvde jeg naturligvis å få den på, noe som ikke skjer Stakkaren reagerer ikke i det hele tatt uansett hvor jeg presser og klemmer. Har ladet den litt, men leste at man ikke burde gjøre det, så sluttet med det.

 

Er det noen som har peiling på hva som har skjedd, eller hvordan jeg kan få den på igjen?

hold inne power og homeknappen til du ser apple merket.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...