Gå til innhold

Det beste Final fantasy på psp?


Aizen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du får alle de ni første spillene i serien til psp. Selv foretrekker jeg 9'ern mest. Alle de tre ps1-spillene kan fint spilles på psp og VIta.

 

FF4: the complete edition er ikke noe dårlig kjøp. De har oppgradet 2d-grafikken til dagens standard, samt lagt til oppfølgeren. Men vær klar over at SE også har laget en 3d-remake av FF4 til DS; som også kommer ut på ios og android i 2013.

 

FF 5 og 6 anbefales ikke like høyt, da det er ps1-versjonene som er tilgjengelig, og disse sleit med lange lastetider før hver kamp, som for meg ble uutholdelig i lengden. FF 1 og 2 holder jeg meg også unna.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Du får alle de ni første spillene i serien til psp. Selv foretrekker jeg 9'ern mest. Alle de tre ps1-spillene kan fint spilles på psp og VIta.

 

FF4: the complete edition er ikke noe dårlig kjøp. De har oppgradet 2d-grafikken til dagens standard, samt lagt til oppfølgeren. Men vær klar over at SE også har laget en 3d-remake av FF4 til DS; som også kommer ut på ios og android i 2013.

 

FF 5 og 6 anbefales ikke like høyt, da det er ps1-versjonene som er tilgjengelig, og disse sleit med lange lastetider før hver kamp, som for meg ble uutholdelig i lengden. FF 1 og 2 holder jeg meg også unna.

 

er 9ern oppgradert eller er den også "lazyport"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er ikke en port en gang, men emulering. 7, 8 og 9 kom alle ut på ps1, og kjører gjennom en emulator på psp/vita/ps3, det vil si det er ingen forandringer fra orginalversjonen. Til gjengjeld er prisen satt deretter, alle 3 koster deg vel litt over 200 kroner til sammen. Det vil gi deg underholdning i flere måneder fremover. 5 og 6 kjører også på psp gjennom ps1-emuleringen.

Fram til nå har SE bare oppgradert de 4 første spillene i serien, pluss 10'ern som snart kommer i hd-versjon på ps3/vita.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...