Gå til innhold

R.A.T 7 vil ikke fungere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godtfolk! Fikk da en R.A.T 7 til jul, men når jeg plugger den i PC'n (Win 7) fungerer ikke musa, det kommer opp at en driver har blitt installert, men hvis jeg rører på musa skjer det ingen ting. Det er ingen lys som lyser heller!

Jeg har prøvd å laste ned driver og programvare fra både hjemmesiden til saitek og madcatz, men jeg får kun opp en beskjed om at jeg må koble til ønsket enhet, og hvis jeg plugger inn musa, eller den har stått i under instalasjonen så får jeg opp samme melding (plugg inn enheten og start programmet på nytt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg må gjøre på Roccat Kone musa er;

Last ned og installer driveren (mens musa er plugget i). Reboot, så koble fra musa, så koble den til igjen, så fungerer den.

Skrevet

Fulgete det med en cd med driver. Hvis den ikke funker må du levere den tilbake til butikken og be om å få en ny. Du kan jo prøve den på en annen pc, hvis den ikke virker da er det noe galt med musa, og når du fikk den i julegave er sikker verken returrett eller garantien gått ut.

Skrevet (endret)

Du har husket å fjerne klistremerket som beskytter laseren?

(Vet det er et idiotisk forslag, men det hender folk ikke tenker på slikt)

Edit: Ignore... Ser jo nå at du skriver lysene er døde også...

Endret av jahnkare
Skrevet

Har nå prøvd den på to PC'r og en Mac(og ja, jeg har tatt av klistrelappen :p ) og har ikke fått den til å funke!

Huff, får sende den inn da :/

Skrevet

Er det 5600 DPI utgaven du har? Hvis så.. forlang 6400 DPI utgaven i retur.

6400 DPI utgaven er en ny forbedret revisjon.

Hadde selv R.A.T 9 5600 DPI, denne var veldig skvetten. Byttet den inn i R.A.T 9 6400 DPI utgaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...