hl2 Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 eg får ikke fram konsoll i cs. hva skal eg trykke på for og få det fram ? :-? eg har aldri gjort det før. har nettopp fått internett så derfor har eg aldri spilt cs før nå. :smile:
rog@njosh Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 du må legge inn en tekst i målfil på snarveien= (space)-console
hl2 Skrevet 11. september 2003 Forfatter Skrevet 11. september 2003 er ikke helt sikker på om eg sjønte det der, men eg skal altså skrive inn -console i ei mappe som heter målfil ? :-?
rog@njosh Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Ja.. Høyreklikk på CS snarveien, og skriv på slutten av målfilen (som peker snarveien til .exe fila) ett mellomrom og -console etter F.eks. der målfilen er D:spillCounter Strike.exe Brir det D:spillCounter Strike.exe -console Det var med teskje !
osmoen Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 og pass på at du i config.cfg har en linje som heter så meget som console "1"
rog@njosh Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Det ligger som default i retail versjonen (er jeg nesten sikker på)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå