Gå til innhold

Gamer pc til 8k


Anbefalte innlegg

Hei, har en venn som skal kjøpe en ny pc, denne skal så og si bare bli brukt til gaming, (stasjoner sefølgelig). Men trenger hjelp til å få en go pc for pengan :p Budsjette er da 8k maks, (tastatur,mus og skjerm er ikke med i budsjette)

 

så om noen kunne sette opp en handleliste til en bra gaming pc, så hadde det vært fint :) (må ha trådløs nettverks kort)

 

Pc'n må også være i stand til å recorde samtidig som han spiller, (skal let's play)

 

Forslag til skjerm hadde og vært fint :), men som sagt så er ikke skjerm i budsjettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter oppsettet til Moby. Bedre skjermkort, bedre SSD og i det hele tatt et fint oppsett.

 

Heinza: 8000kr er fremdeles ikke allverden hvis man skal kjøpe en kraftig spill-PC. Å bruke 1200kr på et kabinett synes jeg blir merkelig. Sandforce-baserte SSD'er har dessuten fått et kraftig skudd for baugen med alle problemene som har oppstått på disse enhetene. Firmware-oppdateringer ol. har fikset mye av det, men personlig holder jeg meg langt unna. Oppsettet er forsåvidt fint det, men litt feilbalansert i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...