Gå til innhold

[Løst] laptop med PC3-10700


Barskap

Anbefalte innlegg

God dag,

 

Jeg har nylig kjøpt meg en laptop som jeg ønsker å oppgradere rammen på.

Maskinen er en Packardbell Easynote TS11SB, men når jeg kjører opp cpu-z, så sier den at minne er PC3-10700. (667mhz)

 

Men når jeg leter etter nye moduler så kan jeg ikke finne denne betegnelsen.

Er det noen som vet hvilke andre hastigheter som støttes? Har prøvd å kontake packardbell sin service avdeling, men de har ikke svart enda.. (ca 2 uker).

 

Kan heller ikke si at jeg har klart å finne noe informasjon om dette på nettet.

 

 

relevante spesifikasjoner er som følger:

 

cpu: amd A6-3420m med HD 6520G + 7670M

HK: Packardbell SJV50-SB

Chipset: K12

 

takk så mye på forhånd

 

Barskap

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå så er det 8 GB, men tenkte å bytte de som er der med noen raskere og sette de "gamle" inn i en maskin som kun har 4GB

 

men må si at jeg følger litt dum som ike tenkte på¨minnekonfiguratoeren til komplett... men men kan jo ikke husk alt

Endret av Barskap
Lenke til kommentar

Tror desverre at 8GB er det meste du kan ha i den bærbare maskinen. Er vel ikke ofte at det er mer en 2 slotter for RAM i en bærbar. Eller, jeg vet ikke helt. Har ikke vært borti så mange kraftige bærbare.

For meg høres 10700 ut som meget rask RAM. Ser på minnekonfiguratoren at de har mange brikker med lavere hastighet og noen som nesten er like rask som dine originale (10600 står det vel...)

 

Ser ikke for meg at den maskinen din skulle ha behov for noe minneoppgradering. Er den ikke superrask slik som den er? Er jo en helt ny maskin med gode spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...