Gå til innhold

Utdanning til en uten interesser for noen felt


phenethylamine

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje et litt merkelig spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp. Saken er at jeg ikke er spesielt interesset i noen fagfelt innenfor høyere utdanning, men føler jeg er nødt å velge noe fordi det vil være et "naturlig" skritt videre.

 

Det jeg egentlig ønsker er en grei jobb, som jeg kan tjene godt i uten alt for mye fysiske annstrengelser. Jeg kunne bare valgt noe tillfeldig, men jeg orker ikke utdanne meg i noe jeg ikke har noe interesse for og i tillegg ende opp med mye studielån. Hva skal jeg gjøre? Setter stor pris på alle innspill. Bare spør hvis noe er uklart.

Endret av phenethylamine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er i grunnen noe du må finne ut av selv. Jeg ville snakket med en studieveileder, og valgt det studiet som virker greiest. Kanskje din interesse for faget øker i takt med kunnskapen?

 

Første året på universitetet har mange felles fag, så å skifte til et annet studie etter fullført første år krever ikke så veldig mye arbeid.

Lenke til kommentar

Dette er i grunnen noe du må finne ut av selv. Jeg ville snakket med en studieveileder, og valgt det studiet som virker greiest. Kanskje din interesse for faget øker i takt med kunnskapen?

 

Første året på universitetet har mange felles fag, så å skifte til et annet studie etter fullført første år krever ikke så veldig mye arbeid.

 

Ja, men jeg er ute etter andres innspill. Det er dessverre ikke alltid så lett å se det hele store bildet og muligheter man har selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...