gaptrast Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Hei, jeg har nylig gått til innkjøp av en hd-dekoder (hvit) fra canal digital og ny tv. Vi har ikke så bra internett her (ganske så dårlig faktisk ) så jeg lurer bare på om Canal Digital GO lar meg laste ned filmene (bufre dem ferdig) så jeg kan se dem uten å bufre hvert 15 sek.. (sånn at jeg kan leie filmen kl 4 og se den på kvelden i HD ,, helst,,) Hvis ikke, er det noen streamingteneste som tilbyr noe lignende. (jeg kan kjøpe roku el. noe sånt om nødvendig)
Gjest medlem-16183 Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Hei, jeg har nylig gått til innkjøp av en hd-dekoder (hvit) fra canal digital og ny tv. Vi har ikke så bra internett her (ganske så dårlig faktisk ) så jeg lurer bare på om Canal Digital GO lar meg laste ned filmene (bufre dem ferdig) så jeg kan se dem uten å bufre hvert 15 sek.. (sånn at jeg kan leie filmen kl 4 og se den på kvelden i HD ,, helst,,) Hvis ikke, er det noen streamingteneste som tilbyr noe lignende. (jeg kan kjøpe roku el. noe sånt om nødvendig) netflix.
Wattengård Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 Netflix lar deg heller ikke laste ned filmen før du kan se den. 1
Knuttsen Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Xbox 360. Der kan du velge om filmene du leier skal streames eller nedlastes. I både HD og SD. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå