Gå til innhold

[Løst] Min PS Vita fryser, hjelp!

Muffinrex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay, her er greia: Jeg kjøpte meg en PS Vita med LittleBigPlanet for 3 dager siden. Jeg har kommet sånn passe langt ut i spillet, men hver gang jeg prøver å gå på et scoreboard på slutten av et nivå, fryser Vitaen min!

Jeg har prøvd og holde inne på/av-knappen og restartet systemet, men jeg har ikke turt å røre de andre greiene. Men uansett skjer dette gang på gang. :nei:

Hva skal jeg gjøre? :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay, her er greia: Jeg kjøpte meg en PS Vita med LittleBigPlanet for 3 dager siden. Jeg har kommet sånn passe langt ut i spillet, men hver gang jeg prøver å gå på et scoreboard på slutten av et nivå, fryser Vitaen min!

Jeg har prøvd og holde inne på/av-knappen og restartet systemet, men jeg har ikke turt å røre de andre greiene. Men uansett skjer dette gang på gang. :nei:

Hva skal jeg gjøre? :hm:

Jeg fant forresten ut at jeg hadde for lite plass på minnekortet til å kunne spille LBP lenger. Usikker på om dette er problemet, men jeg får avinstallere Facebook-appen for å klargjøre plass. Pokkers 4GB-minnekort!
Skrevet (endret)

etter en krasj så er det disse to du kan bruke... ( http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-Vita-Technical-Help/How-do-I-access-Recovery-Mode-Safe-Mode-on-the-PlayStation-Vita/td-p/15601543 )

1) Restart the PS Vita System

2) Rebuild Database

angående 2 så fikser det ting og tang etter en frys... uten å slette noe...

har du kun 4gb så er det bare glemme alt av app, etter oppdateringen av systemet.. du trenger hele korte til lbpv spillet... . jeg betalte 700kr for 32gb i sommer når jeg kjøpte min... så er vel billigst nå...

Endret av 64Zombie
Skrevet

Jeg har funet ut problemet, og jeg kommer til å trenge hele kortet til to spill: LBP og Gravity Rush. Så lenge jeg bare har disse to spillene, en demo og de appsa jeg trenger, funker det fint. Skal skaffe meg et på 32Gig så fort som mulig etter jul :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...