Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trenger hjelp

dassloket

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei :)

eg har ein audi A3 og eg har montert 2 suber og ein ny spiller, og eg får ikkje lyd utav dei høytalerene bak som er originalt i bilen :(

noen som veit ka problemet kan være ?

Endret av dassloket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha riktig iso-overganger slik at du får igang den orginale forsterkeren i bilen ;)

Eg har kjøpt noen overganger på bilradiospess dei sa at det var den som skulle funke

Skrevet

Kjenner du igjen overgangen vist eg tar bilde av den? eller trenger du Navn?

Kan hende jeg kjenner den igjen, men en link til den du har funker også.... hvis du finner den ;)

Skrevet (endret)

Kan hende jeg kjenner den igjen, men en link til den du har funker også.... hvis du finner den ;)

her er noen bilder av overgangen eg har :) hjelper dette eller trenger du navn på overgangen ?

]post-274006-0-40461500-1354651658_thumb.jpgpost-274006-0-19276700-1354651697_thumb.jpgpost-274006-0-29003400-1354651759_thumb.jpgpost-274006-0-02722900-1354651793_thumb.jpg

post-274006-0-57318900-1354651607_thumb.jpg

post-274006-0-80212300-1354651897_thumb.jpg

Endret av dassloket
Skrevet

Ser i utgangspunktet riktig ut, men er remote til den orginale forsterkeren koblet til da?

Men går ikkje høytalerene framme og bak på samme forsterker? Eg har jo lyd framme :)

Skrevet (endret)

Nei, av en eller annen grunn så er det kun bakhøyttaleren og evt orginalsub som går på forsterkeren.

veit du korleis den kabelen ser ut sånn cirka? :)

Endret av dassloket
Skrevet

Det er den blå med hvit stipe i isokontakten ihvertfall, så må du bare sjekke om den går videre til bilens nett. Hvis det er en blå/hvit ledning i den tredje isokontakten som ikke går til noe, så skal den kobles inn på blå/hvit i den andre isokontakten. Er vel en skjøt på den kabelen ;)

Skrevet

Det er den blå med hvit stipe i isokontakten ihvertfall, så må du bare sjekke om den går videre til bilens nett. Hvis det er en blå/hvit ledning i den tredje isokontakten som ikke går til noe, så skal den kobles inn på blå/hvit i den andre isokontakten. Er vel en skjøt på den kabelen ;)

ok takker for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...