Gå til innhold

Bok om Akido?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste du får ut av bøker er teori og illustrasjon. Du får aldri tilvendt musklene og refleksene dine uten flere år med fysisk trening.

 

Det finnes mange "Handbook to become greater martial artist" "Martial Artist for dummies" men disse er bare for å tjene penger, og kommer med veldig enkle tips og grep.

 

Du kan nesten sammenligne det med det å kjøre bil, du blir aldri god uten trening, og det hjelper ikke å bare kunne teorien.

Endret av Boris the drunk
Lenke til kommentar

Det eneste du får ut av bøker er teori og illustrasjon. Du får aldri tilvendt musklene og refleksene dine uten flere år med fysisk trening.

 

Det finnes mange "Handbook to become greater martial artist" "Martial Artist for dummies" men disse er bare for å tjene penger, og kommer med veldig enkle tips og grep.

 

Du kan nesten sammenligne det med det å kjøre bil, du blir aldri god uten trening, og det hjelper ikke å bare kunne teorien.

 

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om ei bok (e.l.) med illustrasjoner slik at jeg har noe å lære. Jeg skal selvfølgelig trene fysisk.

 

Ja, jeg mente aikido, visste ikke helt hvordan det skrives. :p

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om ei bok (e.l.) med illustrasjoner slik at jeg har noe å lære. Jeg skal selvfølgelig trene fysisk.

 

Ja, jeg mente aikido, visste ikke helt hvordan det skrives. :p

 

Aikido kan du ikke trene alene... I aikido bruker du motstanderen sin egen kraft i mot han selv. Blir dessverre veldig vanskelig å trene det på egenhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...