Gå til innhold

Temadag søndag 09.12.12: Advent

Anbefalte innlegg

Skrevet

CardinalG har bedt meg foreslå tema, og det gjør jeg gjerne, selv om det føles litt som å "hoppe etter Wirkola" etter forrige gangs meget kreative temaforslag.

Neste temadag blir søndag 9. desember, og tema blir:

Advent

Innleveringen er godt inn i desember, juleforberedelser kommer til å være over oss på godt og vondt. Her er noen av mine assosiasjoner til ordet:

Forventninger? Stress? Avslapning? Kjøpepress? Høytid? Dobbeltmoral? Årets mørkeste tid?

Hva assosierer du? Og hvordan uttrykke det fotografisk?

Jeg håper dere lar kameraene gå varme i den kalde årstid, og gleder meg til å se bidrag søndag 9. desember.

Vennlig hilsen

Fredrik

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ny trådstarter må jeg bare spørre om det er flere som bør underrettes om dette for å få de tekniske detaljene på plass?

Skrevet

Som ny trådstarter må jeg bare spørre om det er flere som bør underrettes om dette for å få de tekniske detaljene på plass?

Nei, det holder å poste det her. Etterhvert så kommer det en eller annen mystisk admin skikkelse og legger inn en link på forsiden.

Skrevet

For å få "fortgang" på linker til forsiden av BK kan en sende mail til [email protected] med info om dato for temadag og tema! :)

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...