Gå til innhold

Rykte: speflikasjonene til Canon 7D MkII


Anbefalte innlegg

Som vanlig er Canonrumors tidlig ute med rykter, denne er foreløpig på "CR1".

 

Link

 

Speflikasjonene Canon 7D MkII

  • 24.2mp APS-C Sensor
  • 10.2 fps
  • Dual DIGIC V
  • Dual Card Slot (No mention of card types)
  • New Ergonomic Design
  • New Battery
  • February 2013 Announcement

Since the source is a new one, take this with a grain of salt.
Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intressant, håper de får funksjon for å slå av AGC (Auto gain control). Selv om firmware-hacken Magic Lantern fikser dette, så ville jeg gjerne sett det innebygd.

Muligheten til å slå av AGC (Auto gain control) kom i den siste 7D firmware update (original Canon). Hva Canon ikke sa var at AGC ikke er totalt avslått ved bruk av ekstern mikrofon tilkoblet kamera selv om Manuell Audiokontroll er vist i menyen. Resultatet er at nå audio nivået (f.eks. bakgrunns audio) blir veldig lavt så øker Hiss Noise "dead audio noise" merkbart.

Fikser ML dette problemet på 7D?

Lenke til kommentar

Muligheten til å slå av AGC (Auto gain control) kom i den siste 7D firmware update (original Canon). Hva Canon ikke sa var at AGC ikke er totalt avslått ved bruk av ekstern mikrofon tilkoblet kamera selv om Manuell Audiokontroll er vist i menyen. Resultatet er at nå audio nivået (f.eks. bakgrunns audio) blir veldig lavt så øker Hiss Noise "dead audio noise" merkbart.

Fikser ML dette problemet på 7D?

 

Ah, det var jeg ikke klar over. Jeg har ML på Canon 60D, der blir AGC slått helt av når jeg setter det på "Off".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...