Gå til innhold

Kommentartråd-Hotswap Filserver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Ser spennende ut dette. Jeg kan varmt anbefale RocketRAID sitt SGL2720. Bruker to av disse i to forskjellige maskiner i både RAID5 og RAID0 config. Jeg er strålende fornøyd med både ytelse og stabilitet.

Jeg ville også gjort en test av de brønnene ved ankomst. Bygget ca 10 maskiner i uka med de brønnene og ser at veldig mange er defekt på enten en eller flere satatilkoblinger.

Lykke til!

Skrevet

Hei,

Ser spennende ut dette. Jeg kan varmt anbefale RocketRAID sitt SGL2720. Bruker to av disse i to forskjellige maskiner i både RAID5 og RAID0 config. Jeg er strålende fornøyd med både ytelse og stabilitet.

Jeg ville også gjort en test av de brønnene ved ankomst. Bygget ca 10 maskiner i uka med de brønnene og ser at veldig mange er defekt på enten en eller flere satatilkoblinger.

Lykke til!

Hmmm. Kanskje det blir en sånn? Får se hvor mye jeg klarer å skrape sammen :)
Skrevet

Så det var en som selger en slik brukt skal prøve å se om han vil selge den til meg :dribble:

Er nok jeg som selger kontrolleren gitt :) LSI er nok ikke noe dårlig valg det heller :) Dual CPU er jo bare RÅTT! Har sikla på det i servern min...

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er ikke lov å lage arbeidslogg før prosjektet er på gli. Grunnen er nettopp det som har skjedd her, noe som skaper rot på forumet. Du bør kontakte moderator og be om å få slettet tråden.

Skrevet

Strålende. Ser at innlegget mitt kan se litt krasst ut, men det var ikke ment slik. Det er bare så kjipt å glede seg over en ny arbeidslogg, bare for å finne ut at den er en fjern drøm som aldri vil realiseres ;-)

Skrevet

Ja, skjønner det, hadde håpet at jeg skulle få det til, men prioriterte Vannkjøling ;) og jeg syntes ikke at det var krasst ;) Jeg vil heller at folk sier ifra enn å "holde det inne"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...