Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Om kvelden-syner i mørket, og lyder som ikke passer.


snorkeren

Anbefalte innlegg

Jeg ser syner om at en kopp går oppå taket og inn til veggen. Dette skjer om kvelden når jeg kal sove. Jeg har ikke problemer med synet mitt. Jeg har ikke disse synene om dagen, i lyse rom. Og i dag hørte jeg at noen kom inn og gikk mot meg, men da jeg snudde meg så var det ingen der. Jeg ropte: hvem er det? Men det var ingen der. Disse lydene kom to ganger mens jeg hvilte på benken. (Våken hvile).

Endret av snorkeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en ide som muligens kan hjelpe for deg, opp til deg om du gidder å gjøre det. Bare sett opp et kamera inne på rommet ditt (hvis det er der du ofte hører og føler at noen kommer gående), og rett etter du har hatt den følelsen bare sjekker du filmen. Da har vi to mulige scenarier:

1: Du ser ingen, og hører heller ingen rare lyder på filmen. Du innser at du har innbilt deg det.

2: Du ser noen. Du får panikk, og ringer snuten.

 

Om du ikke orker å gjøre dette, så får du som nevnt tidligere bruke "Ockhams barberkniv" på de to scenariene.

 

Edit: Det du opplever trenger forøvrig ikke være så unaturlig heller. Mange ganger jeg har bråvåknet på sofaen og vært skråsikker på at noen akkurat gikk inne på stuen, men etter litt rasjonell tenkning finner man ut at dette kun er innbilning.

Endret av Rotaderp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...