Gå til innhold

Treningslogg for jan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Markløft: 1x5 @ 142,5 kg

Frontbøy: 5x5 @ 95 kg

Pull-ups: 6,8,7 @ bw+5kg

 

Kommentar: I dag er den tyngste økta jeg har hatt noen sinne, tror jeg. Hadde fyllatur fra helvete i helga, samt trente på tom mage i dag, så jeg så den vel komme. Uansett: alt gikk opp, selv om siste reppen på frontbøy sikkert tok 10 sekunder.

Lenke til kommentar

Markløft: 1x5 @ 145kg

Frontbøy: 5x5 @ 97,5kg

Pullups: 7,8,8 @ bw+5kg

 

Kommentar: Mistenker at jeg kanskje tok en rep for lite på knebøy, da jeg glemte å telle på ene settet, men la gå. Hvis jeg spiser og sover riktig de neste dagene, satser jeg på å få dratt opp 150kg i løpet av denne eller neste uke. Gleder meg også til å endelig komme opp på 100-tallet i bøy igjen. Det er lenge siden nå. På pullups tenker jeg å økte vekten når jeg klarer 3x8 med samme vekt.

Lenke til kommentar

Benkpress: 5x5 @ 95kg

Dips: 5x5 @ bw+30kg

Militærpress: 5,5,5,4,5 @ 50kg

 

Kommentar: Squatracket var opptatt og jeg gadd ikke vente, så jeg tok dips før mp i dag. Kasta på litt ekstra vekter. Vegra meg egentlig litt for å trene alene i dag siden benken begynner å bli såpass tung, men det gikk heldigvis fint.

Lenke til kommentar

Drittøkt fra helvete i dag.

 

Markløft: 1x4 @ 147,5kg

 

Frontbøy: 1x5 @ 100 kg <-- Den siste reppen var så tung at jeg kunne ikke se for meg å klare flere sett. Gikk ned til 60kg og fokuserte på teknikk heller.

 

Pull-ups: 3x8 @ bw+5kg

 

Kommentar: Forsov meg, så da ble det ikke noe frokost. Merket at økten kom litt brått på. Veldig lavt energinivå.

Lenke til kommentar

Første økt på en uke. Prøvde meg på benøkt igjen.

 

Markløft: 1x5 @ 147,5kg

Frontbøy: 3x5 @ 100kg

Pull-ups: 3x8 @ bw+5kg

 

Kommentar: Digg å få opp marken. Forventa ikke at jeg skulle klare bøyen i dag heller, så det var ikke så gærent å måtte gi seg på 3. sett. Treningsmengden i det siste har vært laber på grunn av studier, men jeg spår at det vil være over innen et par uker. Forhåpentligvis kan jeg få inn et par monsterøkter da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mark: 1x5 @ 145kg

Frontbøy: 5x5 @ 90kg

Pullups: bw+10kg: 6,6,5

 

Kommentar: Grei økt! De siste repitisjonene i mark var ikke helt perfekte. Litt dårlig spenn øverst i ryggen. Det samme gjelder et par repitisjoner i bøyen også. Noe dårlig buktrykk, så jeg holdt på å falle forover et par ganger, men det gikk bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...