Gå til innhold

Samsung ATIV Smart PC?


Gjest Slettet-sLPwr6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-sLPwr6

Heihei.

 

Igang med ønskelista til jul, og lurer på en del ting angående Samsungs ATIV smart PC. Synes i utgangspunktet den så veldig kjekk ut, da jeg kunne tatt den med ut døra som en vanlig tablet når det trengtes, og hatt pc når det passer meg.

Men, jeg er relativt aktiv på pc-fronten, og selv om det går mye i surfing på internett, word og powerpoint-bruk, så holder jeg mye på med fotografi og redigering av bilder.

 

Det jeg lurer på, er om denne pc'en kan holde til vanlig bruk av pc + behandling av bilder (Ikke nødvendigvis photoshop, men jeg vil helst ha mulighet til å kunne bruke dette da jeg vil få bruk for det fra etter sommeren) og annet skolearbeid, eller vil dette bli for tøft for en sånn type pc?

 

Jeg pleier ikke å spille noe særlig spill, men ser helst at den skal kunne erstatte en vanlig laptop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-sLPwr6

Okay, fant ut at jeg nok kan få nok til fotoredigering osv når jeg starter på vgs, og at den pc'en der blir lett å ta med fram og tilbake.

 

Men hva nytter egentlig denne pc'en til? :)

Lenke til kommentar

Okay, fant ut at jeg nok kan få nok til fotoredigering osv når jeg starter på vgs, og at den pc'en der blir lett å ta med fram og tilbake.

 

 

Hvis du skal kjøre store fotoredigeringsprogrammer eller spill anbefaler jeg pro-versjonen som har en i5-prosessor. Normalutgaven har bare atom-prosessor og er dermed en litt mer lettvekter. Den duger kjempebra til surfing, video, Office osv, men takler nok ikke de største programmene. Fordelen med atom kontra i5 er bedre batteritid, lettere, mer stille pga at i5 behøver vifte, og til slutt mye billigere.

 

Men hva nytter egentlig denne pc'en til? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...