Gå til innhold

TV eller nettbrett/telefon?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Har fått valget mellom en 40'' tommers TV (innenfor en rimelig pris) og ett nettbrett. Hadde tenkt på dette lenge, og kom frem til konklusjonen om at TV hadde vært det beste og rimligeste å velge. Men så så jeg en test på amobil om Padfone 2. For å være ærlig, så virker den mye mer brukelig for meg enn en TV!

 

Planen med TVen var å ha den på rommet (lever med foreldre) slik at jeg og kjæresten kunne se på film uavbrutt. Har også en Xbox 360 og PS3 liggende som er koblet opp til PC skjermen, men de bruker jeg sjeldent. Har alt en ganske grei telefon (Galaxy S2) så tenkte at en pad ville vært unødvendig. Men som nevnt ovenfor, så så jeg Padfone 2. Synes det virker ganske greit å ha telefon og brett i ett! Har alt en kjeller stue hjemme hos meg som er ganske uforstyrret som jeg og kjæresten pleier å se film på uansett (40'' tommer). Hun har også en TV hjemme hos seg på rommet (32'' tommer) som også er ganske grei å se på når vi ser film.

 

Synes Padfone 2 virker ganske fin å ha, med tanke på skole arbeid, arbeid på skolen, entertainment osv... Og det er jo 2 i 1! Gir meg også en god grunn til å drasse med meg en pad overalt hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...