Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Være støttende over nettet


Malways

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan man kan være støttende og vise at man bryr seg når en nettvenn forteller hvordan h*n har det? Vet aldri hva jeg skal skrive når de skriver om problemene sine så blir bare masse kleint tilbake. Så noen som har noen tips hvordan man viser at man bryr eller eventuelt passende svar til noen når de sier de ikke har det så bra? Snakker om over nett nå altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Jeg lurer på hvordan man kan være støttende og vise at man bryr seg når en nettvenn forteller hvordan h*n har det? Vet aldri hva jeg skal skrive når de skriver om problemene sine så blir bare masse kleint tilbake. Så noen som har noen tips hvordan man viser at man bryr eller eventuelt passende svar til noen når de sier de ikke har det så bra? Snakker om over nett nå altså.

 

Bare spør henne om forskjellige ting og hør hvordan livet er om dagen. Vis at du bryr deg om personen og at du er interessert i hvordan personen har det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Okei, takk.

Er bare redd for at jeg skal virke pågående for jeg kjenner henne ikke sånn alt for godt ennå..

 

da må bare isen brytes litt mer. Bare fortsett å snakk med hverandre osv så blir dere bedre kjent til alt blir naturlig. Slik er det å få nye venner. Ting tar tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...