Gå til innhold

duudee

Anbefalte innlegg

Prøvde Opera for første gang for litt over 1 uke siden.

Jeg må si meg MEGET overrasket. Innebygd dowload manager r0xer jo da.

Men litt negativ ja. Enten det eller så har jeg ikke stilt inn riktig. Håper noen kan svare på dette.

På f.eks ps data sine nettsider funker ikke menyene. "dropp down" greiene. Er dette noe som kan fiksest lokalt i Opera, eller er det programeringen fra ps sin side som er litt for MS vennlig ?

Har også merket et par andre sider som ikke fungerer helt bra på visse ting. Ellers er jeg meget bra fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jauda, Opera er ikkje perfekt enda, så det er enkelte sider som ikkje funkar 100%.

 

Men så til gladnyheit: Ps-data problemet kan fiksast. Løysinga står faktisk nede til høgre på sidene deira, men eg kan likevel skrive det her.

PS-data er i utgangspuktet MS-vennleg, og her kjem problemet, Opera identifiserer seg som MSIE5.

 

Trikset er da å trykke Alt+P, gå på network(langt nede) og sette "Identify as Opera" (istaden for Identify as MSIE 5.0)

Voila, du kjem inn på PS-data :smile:

Lenke til kommentar

installerte 6.01 i går, og det virker ganske bra så langt.. men, ingen innebygget passord-dings som i IE gjør at jeg ikke kommer til å bruke opera særlig mye.

 

en ting er å være forsiktig.. en annen er å være helt totalt nazi med hvordan passordene behandles. på en side jeg er ofte innom, er brukernavn/passord på samme måte som her på forumet. logger man inn, så kommer man til en bekreftelses-side. går man så til hovedsiden, kommer login-siden opp igjen.

 

urk

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-12 11:28, Ola PeK skrev:


Trikset er da å trykke Alt+P, gå på network(langt nede) og sette "Identify as Opera" (istaden for Identify as MSIE 5.0)

Voila, du kjem inn på PS-data :smile:



 

Synes selv at det er mye enklere å trykke F12 og deretter "Identify as Opera". :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...