Gå til innhold

[Løst] Videoredigeringsprogram som iMovie


Anbefalte innlegg

Finnes det noe videoredigeringsprogram som iMovie for windows? Jeg er ute etter et enkelt redigeringsprogram, og jeg synes iMovie sin "Event Browser" er genial. Hadde vært fantastisk å finne et program hvor jeg bare kan dra deler av videoen over til storyboarden. De gratisprogrammene jeg har funnet til nå gjør meg vondt i sjela av å se på, så kanskje jeg må betale for et godt program? Setter pris på forslag, både gratis og trial.

 

Legger ved et bilde hvor jeg har markert event browseren, bare i tilfelle ingen forstår hva jeg mener :p

post-126395-0-73786000-1352903395_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke påstå at Windows Movie maker er like bra. Men hvis dette er måten du ønsker å redigere video på så er Movie Maker ikke så langt unna. Den gamle versjonen av Movie Maker (for XP/Vista) Windows Movie Maker 6.0 er nok bedre enn den nye Windows "Live" Movie Maker for Win7.

 

Ellers er Lightworks gratisversjonen et alternativ, men er nok mer avansert enn iMovie.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt det jeg er ute etter, men kanskje det eneste som finnes? Jeg har lyst til å kunne dra forskjellige deler av ett klipp inn på story boarden, uten at jeg må kopiere klippet eller trimme det (veldig dårlig forklart) :p På en måte blir det som å ta den delen man trimmer ut inn på story boarden. Alt annet av funksjoner er egentlig ganske uvesentlig.

Lenke til kommentar

Jeg testa VideoPad ved en anledning, og synes det virker som et veldig godt og enkelt program. Det er riktignok ikke gratis, men det har en del veldig snedige funksjoner, blant annet mulighet for å bruke plugins for VirtualDub. Kanskje det er verdt å gi prøveversjonen en sjanse?

 

Personlig holder jeg meg ellers til det ovenfornevnte Lightworjks, men det er det ganske mye jobb å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Jeg testa VideoPad ved en anledning, og synes det virker som et veldig godt og enkelt program. Det er riktignok ikke gratis, men det har en del veldig snedige funksjoner, blant annet mulighet for å bruke plugins for VirtualDub. Kanskje det er verdt å gi prøveversjonen en sjanse?

 

Personlig holder jeg meg ellers til det ovenfornevnte Lightworjks, men det er det ganske mye jobb å sette seg inn i.

Tusen takk, var akkurat det jeg var ute etter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...