barentshavet Skrevet 12. november 2012 Skrevet 12. november 2012 Hei Når jeg kobler til iPhonen min med en USB-kabel kræsjer så og si alle programmene som Chrome, Safari, Spotify, ITunes, Mozilla osv. Har prøvd å finne en løsning, og Chrome anbefalte meg å opprette en ny brukerprofil men dette fungerte ikke. Noen som vet hva som kan være feilen?
Pey'J Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Snodig! Prøv først å slette temp-filer o.l. CCleaner er god til dette. Prøv så å installere iTunes på nytt, evt. fjern det først. Hvis dette ikke gjør susen, kan du prøve å lage en ny bruker/profil (i Windows).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå