Gå til innhold

Hvordan best/billigst skaffe Nexus 4?


Anbefalte innlegg

Så jeg er selvfølgelig keen på å skaffe meg den nyeste Nexusen... Spørsmålet er bare: hvordan skaffe den på best/billigst mulig måte?

 

Slik jeg ser det:

 

Alternativ 1

Kjøpe fra Play Store i USA (evt. UK), gjennom proxy og fake adresse (ala JetCarrier) osv. Altså; 350$ for telefonen + 100$ (ish) i mva. + 50$ i frakt = 500$ = 2 900 kr

 

Hva tenker dere om denne løsningen? Hvilke andre haker finnes enn manglende support/reklamasjon?

 

 

Alternativ 2

Vente til slutten av november/tidlig desember for å kjøpe den 100 % legalt i Norge for 4 000 kr (kjedelig)...

 

Innspill settes stor pris på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte min fra Lefdal for 3995. Lite fornøyd siden prisen datt 300 kroner på lørdag og søndag når jeg kjøpte på fredag, men that's life. Jeg vil alltid anbefale å kjøpe fra Norge. Da har du en garanti som ikke er så vanskelig å drive med om noe skulle skje. Kjipt å få en DOA fra USA liksom. :/

Jobber på Spaceworld for øyeblikket og det er alltids løsninger om den er kjøpt i Norge. Om den er bestilt fra USA kan det fort bli verre..

 

Det er mitt tips! Gleder meg som en unge..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, er vel ikke ulovlig dersom jeg ikke selger den videre? Må i så tilfelle være google som ikke liker'e ja :p... Betaler jo både amerikansk og norsk mva og toll (0 kr på elektronikk).

 

Meeen, endte opp med å bestille fra Lefdal i går, da jeg så prisen ble redusert til 3 695 kr for en kort periode ;) (haha). Ser dog ut til at både elkjøp og lefdal har justert prisen tilbake - ble nok for stor etterspørsel!

Endret av HeiHolding
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...