Gå til innhold

[Løst] Xbox 360 slim kobler seg ikke til trådløst nettverk.


Deathbrick

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har nå planer om å selge min xbox 360 slim halo reach edition pga at jeg ikke spiller mer. I den anledning så lurer jeg på en ting.Noe som gjør at den blir 100% før jeg kan selge den.

 

Det som er galt er at når jeg skal koble xboxen til mitt trådløse nettverk(airlink)så vill det ikke la seg gjøre. Det som skjer er at jeg får et kryss mellom xboxen og det trådløse nettverket mitt. Det jeg har forstått så langt er at jeg må inn i ruteren min og kunne åpne noen porter eller lignende for å kunne få xboxen til å koble seg til nettverket mitt.

 

Dette er jeg ikke helt sikker på hvordan fungerer, kan noen hjelpe meg med dette? Har prøvd ganske lenge, men finner ikke ut noe via google eller lignende forum sider. Det fungerer å spille online med den når jeg har koblet den med kabel fra pc til xbox, men som sagt så vill jeg at den skal fungere 100% før jeg selger den.

 

Det har heller aldri hvert noe annet galt med xboxen enn dette problemet, men er jo ikke sikkert det er i xboxen problemet ligger.

Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, siden hadde et annen nettverk før og da fungerte den supert, pluss at den fungerte i en annen leilighet som jeg hadde. Da fungerte alt sammen, men når jeg fikk nytt nett så fungerer det ikke lengere. Så det kan rett og slett være et nat problem som gjør at det ikke lar seg gjøre at xboxen kobler seg til nettverket? Og hvorfor må jeg tilbakestille xboxen når jeg selger den? er det noe som er et must?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...