Gå til innhold

Arma2 Survival mod uten zombier? AKA The road!


Anbefalte innlegg

HEY!

 

Er det noen som vet om det finnes en ala dayz mod til arma, men uten zombier?

 

Spiller en del DayZ og WarZ, men akkurat nå så er ikke zombiene farlige nok til at det er noe spesielt gøy å gjemme seg for dem osv. Så det hadde vært ekstremt kult med en kun survival mod. Med de samme "survival" elementene DayZ har, finne vann, mat, et sted å bo for å holde varmen. Danne klaner, med venner osv.

 

Om dette ikke finnes hadde det vært råfett å prøve å lage det / få noen til å lage det :)

 

Inspirasjonskilde: http://www.youtube.com/watch?v=hbLgszfXTAY !

 

Jeg er ikke ute etter ett nytt cod, eller battlefield... PvP i di spillene der har aldri vært så spesielt adrenalin fylt. Men har aldri spilt et spill som DayZ, PVP mot andre var så sinnsykt skummelt! tanken på å miste alt man har funnet osv...

 

vær så snill og ikke kom her og kommenter "AHHH her du helt dum? det ville aldri blitt noe bra... bare blitt ett nytt vanlig FPS!" Takk :)

Endret av Martx2112
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DayZ var vell et av de første i sin sjanger, så det er vell ikke mange sånne type spill ute nå. Men det kommer nokk en god del fremover regner jeg med. Da DayZ ble ekstremt fort populært.

 

@Audun0505: WarZ er en ripoff av DayZ, bare mere arcade. Har ikke prøvd det selv, men utifra det jeg har lest og sett, så ser det ikke noe gøy/bra ut.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...