Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha TZR


Frekvens

Anbefalte innlegg

Hallo! Har sett litt på Yamaha TZR, ettersom at jeg vil ha en moped når jeg fyller 16 i Januar. Hvordan er lyden på disse, og er det noen enkle grep for å trimme den litt? Har ikke vært mye borti mopeder før, så vil gjerne ha litt generell kunnskap om dette.

 

Lager 2-takteren en høyfrekvent lyd, og er det evt. mulig å dysse den ned? Har hatt øresus ganske lenge, og jeg er ikke så veldig hypp på kvining. Er ganske enkelt det verste jeg vet.

 

Er dette en grei pris, i forhold til sykkel?

http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=37651996

 

Takk for alle svar! :dremel:

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo! Har sett litt på Yamaha TZR, ettersom at jeg vil ha en moped når jeg fyller 16 i Januar. Hvordan er lyden på disse, og er det noen enkle grep for å trimme den litt? Har ikke vært mye borti mopeder før, så vil gjerne ha litt generell kunnskap om dette.

 

Lager 2-takteren en høyfrekvent lyd, og er det evt. mulig å dysse den ned? Har hatt øresus ganske lenge, og jeg er ikke så veldig hypp på kvining. Er ganske enkelt det verste jeg vet.

 

Er dette en grei pris, i forhold til sykkel?

http://www.finn.no/f...nnkode=37651996

 

Takk for alle svar! :dremel:

Uff, det ser så maks idiotisk når folk kjører rundt på noe som ser ut som en 125 kubikk også er det bare en knallert på 50 kubikk som høres ut som en erteskyter xD
Lenke til kommentar

en TZR er lett og trimme, en AM6 motor får man alt av trim til. Syll, potte, innsug, veiv osv.

men det skal vi ikke snakke om her for da bestemmer mod/ admin at tråden stenges.

 

EN AM6 er turtallsvillig, så derfor vil lyden bli ganske høy og spinkel, men ikke så høy at det blir for ille(tror jeg)

 

sykkelen du linker til er strøken, men det er mye dyrere en det jeg ville betalt for en moped.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...