veromodagirl Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Hei, jeg trenger hjelp med noe jeg har lurt på lenge! Jeg skal søke nytt pass, og har 2 addr. den ene addr. er den som er folkeregistrert og addr. nr 2. tilhører postkontoret ( hvor man leier en postboks i et år osv. ) men jeg er ikke helt sikker på om den har blitt / eller blir registrert i folkeregisteret ? .. Så med dette lurer jeg på om man får velge hvilken addr. det nye passet skal bli sendt til ? eller blir den automatisk sendt til hoved addr. som er den folkeregistrerte ?
BirgerCaC Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Jeg er ikke 100% sikker her, men jeg er ganske sikker på at passet ditt blir sent til hovedadressen din
veromodagirl Skrevet 17. november 2012 Forfatter Skrevet 17. november 2012 Jeg er ikke 100% sikker her, men jeg er ganske sikker på at passet ditt blir sent til hovedadressen din men vet du om det er noe mulighet for å hente passet sitt på politistasjonen ?
veromodagirl Skrevet 18. november 2012 Forfatter Skrevet 18. november 2012 er du 100 % sikker, får nå ble jeg dritglad !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå