Gå til innhold

jobbe som mattehjelp ved siden av studier?


Anbefalte innlegg

Anser meg selv som over middels dyktig i realfag. Har nå begynt på siv.ing på gløs og har tenkt litt at det hadde vært veldig okay og fått meg en deltidsjobb på ettermiddag/kveld/helg med en eller annen form for mattehjelp. Har forstått at matematikk-kunnskapene generelt her til lands er pinlig dårlige. Noen som vet om hvordan mulighetene er for dette.

 

Vet at å bli studass i matematikk er en mulighet, men er rift om de plassen er ikke sikker på om jeg kommer til å ende på A i matte 1 for å si det sånn :p

 

Sneipen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke satt meg veldig mye inn i det selv, men har en kamerat som jobber som vikar gjennom vektorprogrammet.

 

http://www.vektorprogrammet.no/

 

Det så veldig interessant ut, på nettsidene sto det ingenting om evt betaling da. Men virker som om det er opptak en gang i året på høsten. Men skal sjekke det ut! Takk :)

Privatlærer for undomskole/videregående? Mange foreldre som betaler for å gi ungene god undervisning.

 

Jeg antar at å jobbe på en skole vil komme i konflikt med mine egne forelsninger.

Lenke til kommentar

Mer som å være privatlærer på kveldstid. Var en i klassen min som var lærer for to ungdomsskoleelever.

 

mhm skjønner. Men ønsker mest en noe mer "formell" jobb med faste arbeidstimer og litt mer forutsigbar inntekt. Tenkte at det kanskje fantes noe opplegg gjennom kommunen f.eks. Men vektorprogrammet så veldig interessant ut!

Lenke til kommentar

Jeg er med i vektorprogrammet og det er veldig artig, det er som sagt ingen betaling

og det er bare et par ganger, men det åpner muligheter for kontakt med skoler og

da er det lettere å spørre om de trenger ekstrahjelp. Stjørdal Videregående søkte om

ekstralærer på kveldstid senest for ei uke eller to siden, men her var det nødvendig med

bil, da busstilbudet på kveldstid var begrenset.

 

Om du vil være hjelpelærer og er over middels flink i realfag hvorfor ikke bare bli studass?

Da får du betalt for 100/200 timer. Jeg søkte og om å få hjelpe elever på barneskolen nå nylig med fysikkdager, dog gikk fristen for å søke ut 1 november eller 5 november.

 

Hilsen lektorstudent på gløs ;)

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar

Jeg er med i vektorprogrammet og det er veldig artig, det er som sagt ingen betaling

og det er bare et par ganger, men det åpner muligheter for kontakt med skoler og

da er det lettere å spørre om de trenger ekstrahjelp. Stjørdal Videregående søkte om

ekstralærer på kveldstid senest for ei uke eller to siden, men her var det nødvendig med

bil, da busstilbudet på kveldstid var begrenset.

Hilsen lektorstudent på gløs ;)

 

Hei, takk for svar. Ingen betaling nei, men kan vel forstå det også. Ser for meg at det er veldig givende og morsomt og hjelpe til med å forstå matematikken. Men jeg trenger en inntekt ved siden av studiet for å få ting til å gå rundt. Frykter at jeg ikke vil ha tid til jobb+div engasjement i linjeforening og i tillegg gratis mattehjelp. Men vi får se. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...