Gå til innhold

PVR for RiksTV - Anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så veldig mange ukene siden de lanserte Strong hybrid-PVR-en sammen med den nye tjenesten der de tilbyr tilleggsinnhold via internett, det kan begrense hvor mange som har mye erfraing med den. Eller oppdaget eventuelle problemer med den.

 

Selv kjøpte jeg for et drøyt år siden Grundig-PVR-en som Riks-TV pushet den gang. Stort sett fornøyd, men jeg måtte bytte den etter noen måneder, plutselig fikk den harddiskfeil, kunne fortsatt se TV, men ikke ta opp eller se opptak. RiksTV håndterte det greit, jeg ringte, de sendte ny boks og la ved returadresselapp med betalt porto så jeg kunne returnere den defekte gratis etter å ha mottatt den nye.

 

NB: Om man er ute etter noe skikkelig snacks, så har både Samsung og LG Bluray-spillere med innebygd RiksTV-godkjent tuner og opptaker.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det strøste problemet med dekoderne jeg har vært borti er at de har lite RAM så når man klikker seg rundt på kanaler og hopper rundt i epg og opptak og opptak starter og stopper så låser den seg. Håper kvaliteten er bedre enn stavekontrollen (samsung: Blue Ray) og VHF...en god gammeldags walkie talkie? :-)

 

Hadde vært artig å satt disse to lg/samsung opp mot de andre dekoderne og sett på spesifikasjoner og innhold. Lurer f.eks om man får netflix og lignende på spillerne eller om man må ha dekoder for å få slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...