medlem-240785 Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Hei, jeg drev på med mye trening i sommer å det ga resultater, sunt kosthold osv. men når jeg begynte på på skolen så begynte treninga å gi seg, ikke like sterk som jeg var å sånt. det har seg slik jeg er hjemme halv seks på mandag, tirsdag, onsdag Torsdag er jeg hjemme klokken 5. og på fredag klokke 4. treningsprogrammet jeg brukte i sommer var ganske bra. Saken er. vil gjerne ha tid til trening nå som jeg går på skole, basic styrke med manualer (?) evt andre øvelser her er lista Dag 1 (styrke): -Nordic hamstring 5x8 -Leg extensions 3x8 -Benkpress 4x8 (kan gjerne variere imellom stang og manuala) -Sittende skulderpress / nedtrekk 3x8 (supersett) -Biceps / triceps 3x10 (supersett) Sit ups / Armhevinge 3x10 Supersett Dag2 (kardio): -Oppvarming -10min passelig rolig jogg -Start på 4x4 intervalltrening - 4min løping (skal være tungt, 60-70% av maxfart), deretter rolig jogg i 1-2 minutta (kan gå hvis du blir veldig sliten), deretter 4min løping igjen. Fortsett til du har fullført 4x4 minutta med rask løping. -avslutt økta med 5 minutta veldig rolig hjem igjen. -Tøy leggan på slutten av HVER kondisøkt (stå på tærn i en trapp og ha hælan utfor kanten, deretter løft opp og ned ROLIG 10 ganga på hver fot, en fot av gangen). Dag 3 (styrke) -Benkpress 5x8 -Sittende skulderpress / nedtrekk 3x8 (supersett) -Nordic hamstring 3x8 -Roing 3x8 -Biceps/triceps 3x10 (supersett) -bakside skulder 3x10 (http://www.youtube.com/watch?v=si9aV4u7nig) - viktig for å ikke få ødelagte skuldra - Armhevinger /sit ups 3x5 Dag 4(kardio) -Oppvarming -ta en lengre jogge økt, 40-60minutta, gjerne lengre hvis du vil sjøl. Evt. ta en fjelltur. Dag 5 (styrke) -Nordic hamstring 5x8 -Leg extensions 3x8 -Benkpress 4x8 (kan gjerne variere imellom stang og manuala) -Sittende skulderpress / nedtrekk 3x8 (supersett) -Biceps / triceps 3x10 (supersett) Sit ups / Armhevinge 3x10 ( Supersett) Dag 6(kardio) -oppvarming -5-10min rolig jogg -kjør 15sekunda SPURT (90-100% av maxfart), deretter 20sekunda rolig jogg (eller gå). -Gjør det ovenfor 9 ganga til, altså totalt 10 spurta. -Avslutt med 10min rooolig jogg. håper noen vet om en effektiv treningsplan som er fin og bruke vis du har lite tid å sånt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå