ZanZel Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Leste nettopp en artikkel på Digi.no (http://www.digi.no/904907/ingen-ny-servicepakke-til-windows-7) Håper virkelig ikke at det stemmer. Vi trenger en ny service pack på win7 med blandt annet støtte for usb 3 osv. Noen som har hørt eller lest noe annet?
Pey'J Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Dette er nok realiteten dessverre. Jeg vet mange ønsker seg en SP2, eller i det minste en rollup (alle oppdateringer siden SP1 i en pakke). Jeg spurte en kjent amerikansk "tech journalist" (Paul Thurrott) med gode kontakter innad i Microsoft, og han svarte enkelt og greit: Not happening.
TEE Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 USB 3.0 fungerer i Windows 7, men trenger drivere fra produsenten av maskinvaren du kobler til.
ole a Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Jaja, da blir det vel å snekre i sammen en egen "sp2" her, som vi kan legge inn på pxe servern. Orker ikke bruke 30min++ ekstra på 15~ pcer i uka pga oppdateringer
Pey'J Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 USB 3.0 fungerer i Windows 7, men trenger drivere fra produsenten av maskinvaren du kobler til. Mulig ZanZel tenker på native USB3 støtte, da kan man installere fra minnepenn koblet til USB3. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå