Gå til innhold

Nokia N8 feilmelding - hjeeelp anyone? :)


BodilJH

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nokia N8, og får ofte et problem når jeg skal sende en ny melding til noen. Jeg oppretter en ny sms, skriver den, fyller ut mottakerfelt, men når jeg prøver å sende den så kommer feilmeldingen

''meldingsredig.: Funksjonen støttes ikke''

og så får jeg ikke sendt meldingen. Dette skjer ikke når jeg skal svare på en melding jeg har mottatt, kun når jeg prøver å sende en ny sms.

Har prøvd å oppdatere telefonen, og har søkt for å finne denne feilmeldingen på nett, men uten hell.

Hva i alle dager kan jeg gjøre for å løse dette problemet?

Blir supertakknemlig for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjort et søk på den engelske teksten: Nokia N8 function not supported?

Det ga meg MANGE treff. Fra det øverste treffet virker det som det er en løsning

 

Tusen takk for svar :)

Jeg tenkte å prøve det som stod der, altså å ''go to application manager and uninstall conversations and conversations server, then reboot phone,'' - men jeg finner ikke noe som ligner på 'application manager' på telefonen min, og bruksanvisningen har jeg ikke lengre. Vet du hvor de filene det er snakk om, ligger? Snakk om å være håpløs da, hehe....

Lenke til kommentar
Gjort et søk på den engelske teksten: Nokia N8 function not supported? Det ga meg MANGE treff. Fra det øverste treffet virker det som det er en løsning
Tusen takk for svar :) Jeg tenkte å prøve det som stod der, altså å ''go to application manager and uninstall conversations and conversations server, then reboot phone,'' - men jeg finner ikke noe som ligner på 'application manager' på telefonen min, og bruksanvisningen har jeg ikke lengre. Vet du hvor de filene det er snakk om, ligger? Snakk om å være håpløs da, hehe....

 

Jeg finner ''installerte applikasjoner'' , men der ligger det ikke noen filer eller programmer som ligner på ''conversations''.... sukk :(

Lenke til kommentar
Du må huske på at dette er engelske navn og telefonen din antagelig er på Norsk.

 

Ja....men filene heter antagelig noe som ligner uansett, slik at jeg bør forstå at det er den filen som skal slettes....men jeg finner ikke noe som ligner.

Har også prøvd å koble telefonen til å oppdatere den igjen, men det popper opp beskjed om at den er fullstendig oppdatert.

Lenke til kommentar

One thing to try is to goto application manager and uninstall conversations and conversations server, then reboot phone, There is a slight bug with the update and removing these two files are known to solve some issues with conversations in messaging.

 

Den norske versjonen (Sånn ca.)

* Åpne "Installerte Applikasjon" eller noe liggende som: behandle applikasjoner

* Finn samtaler / meldinger / tråder på listen og avinstaller begge som beskrevet i den engelske versjonen.

* Start telefonen på nytt

 

Håper det hjalp deg noe bedre ut.

Lenke til kommentar

One thing to try is to goto application manager and uninstall conversations and conversations server, then reboot phone, There is a slight bug with the update and removing these two files are known to solve some issues with conversations in messaging.

 

Den norske versjonen (Sånn ca.)

* Åpne "Installerte Applikasjon" eller noe liggende som: behandle applikasjoner

* Finn samtaler / meldinger / tråder på listen og avinstaller begge som beskrevet i den engelske versjonen.

* Start telefonen på nytt

 

Håper det hjalp deg noe bedre ut.

 

Det var akkurat det jeg prøvde på, jeg åpna installerte applikasjoner, men fant ingenting som ligna på samtaler/meldinger eller tråder der. Ikke enkelt dette, hehe.

Jeg setter veldig pris på at du prøver å hjelpe, takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...