Gå til innhold

GTA 4 The ballad of gay tony - problemer?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå installert GTA Episodes from Liberty City The Ballad of gay tony, the lost and damned..

 

Problemet når jeg spiller er at jeg ikke får lagret spillet. Jeg må begynne på nytt hver gang. Det vil si jeg må logge inn på en sånn konto for games for windows eller Rockstar Sosial Club. problemet er at det er veldig lenge siden jeg har spilt dette nå.. kanskje 2 år siden. og jeg husker ikke den kontoen..

 

 

noen tips til hvordan jeg kan finne tilbake til denne kontoen?

 

Og nå så kommer jeg ikke engang inn i spillet. trykker på "Play Offline" men det skjer ingenting. jeg kom inn i går.

 

Jeg kjører forresten Windows 7 på PCen min nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med en gang man går inn i spillet så kommer går inn i spillet får jeg spørsmål om å logge på en Windows Live konto og jeg husker som sagt ikke den jeg hadde for flere år tilbake. men nå har jeg opprettet 3 nye hotmail-kontoer og jeg får logge inn på disse men ikke helt. det kommer beskjed om at live-kontoene ikke inneholder gamertag eller no sånt.. og når jeg trykker ja så kommer opp IE-vindu som jeg må godkjenne for å gå videre? og det er sånn X-box live greier.. og der kommer jeg ikke videre.. der er det en systemfeil.. men jeg satte på "autosave" i spillet om det hjelper litt..

 

men noen som veit hva jeg kan gjøre for å få logga inn helt her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...