Gå til innhold

Usikker på nåværende lønn - tips til statistikk for sammenlikning etc?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Er usikker på min nåværende lønn. Jeg mener egentlig den burde vært litt høyere, så jeg lurer på om noen har gode referanser til statistikk så jeg kan sammenlikne med tilsvarende stilling? Jeg jobber som webutvikler/webprogrammerer med tittel 'konsulent'. Ufører enkel bilderedigering i noen tilfeller, men det er ikke min primæroppgave.

 

Mange takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Når du sier at du er webutvikler/programmerer, så tenker jeg at du programmerer gjerne i php, ASP.net eller lignende. Er det riktig? Har du høyskoleutdanning, eller sertifiseringer?

 

Jeg er student og går siste året på dataingeniørstudiet, og har fått jobb som utvikler for webbaserte programmer. Jeg kommer til å begynne på 400-415 ish. Men dersom du har fått kompetansen din vha erfaring og ikke har noe kompetansebevis kan det være vanskeligere.

 

Det virker også som det er rimelig stor forskjell mellom hva webdesignere og webprogrammerere får betalt.

Endret av vebbiii
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har 4 års jobberfaring med webprogrammering hvorav de siste 2 årene er hos samme arbeidsgiver i Oslo.

Asp.net, C#, javascript (jQuery), Html, css, sql, (mindre bilderedigeringer i PS). Programmerer mot et større CMS. Har 3 årig bachelorgrad i informatikk.

Veldig bra miljø på jobb :)

 

Har sjekket www.mininntekt.no og ligger nok litt under snittet. Er ikke medlem av noen fagforening. 410k før skatt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...