Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med heimenettverk +NAS


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Håper nokon har anledning til å hjelpe meg litt her no. Litt frustrert sidan eg ikkje får heimenettverket til å fungere skikkelig.

 

Har fiber 25mbit fra Tafjord Mimer inn til huset, og Tilgin-router fra Tafjord. Denne har kun 1 nettverksport, så heile problemet mitt ligg eigentleg i at eg har ein 2. router(D-link dir652) som eg vil koble opp mot Tilgin, slik at eg kan koble NAS, Squeezebox og stasjonær pc inn på D-linken.

 

Men eg har store problemer med å få Tilgin og D-link til å samarbeide. Først av alt kobla eg opp kun D-link, der eg fekk deaktivert DHCP. Så har eg nettverkskabel fra nettverksport på Tilgin til Lan1-port på D-link. Men no har eg kobla både NAS og stasjonær-pc opp mot D-linken, og prøver å overføre film-samlinga mi til NAS'en. Da får eg ca. 6-7 mb/s, noko som tyder på at koblinga ikkje fungerer ein eller annan plass.

 

Det høyrer også med til historia at eg ikkje får komt meg inn i setup'en til Tilgin. Har prøvd mykje, sist no ein 30-30-30-reset av den, men kjem ikkje inn i setup (veit eg har riktig ip etter å ha sjekka den til 192.168.1.1 i cmd->ipconfig)

 

Nokon som har muligheit til å gi meg nokre tips til kva som kan vere feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...