Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Kjøp av førstegangsbil


te8et

Anbefalte innlegg

Heisann, begynner å nærme meg oppkjøringa og tenkte jeg skulle kjøpe med en bil :)

Har sett på forskjellige biler på finn, og kommet fram til denne: http://www.finn.no/f...nnkode=37510247

 

Jeg lurer på om det er et godt kjøp. Vet at subaruer er relativt gode biler, vi (foreldrene mine) har selv hatt subaru og har erfart at dette er pålitelige biler, men av litt høgere prisklasse og av litt lavere kilometerstand. Er derfor litt skeptisk på den lave prisen og den høge kilometerstanden på denne :hmm:

 

Hva er deres meninger om kjøp av denne bilen? :)

Endret av te8et
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å si det, siden det ikke virker som du er så veldig klar over det. En bil til 10 000 er en bil til 10 000, om det er lada, subaru eller ferrari så får du akkurat det du betaler for.

 

Hvorvidt det er et godt kjøp eller ikke kan jeg egentlig ikke utale meg om, har lite kjennskap til subaru

Hehe, sant det. Kanskje litt vanskelig å vite om det er et bra kjøp eller ikke uten å ha testen den selv... :)

Lenke til kommentar

En bil i denne prisklassen vil være en bil du kjører til den er dævv. Det kan skje i morgen, eller om fem år. Finnes mange eksempler på folk som har gjort gode kjøp nettopp på denne måten. Legacy er jo en solid bil i utgangspunktet, men her kan du nok vente deg trøbbel i mange leire. Så får du isåfall en positiv overraskelse om jeg tar feil :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...