Gå til innhold

USB headsett for Xbox 360?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Hei, jeg har en Xbox 360, og jeg vurderer å kjøpe USB headsett, men vil det virke?

Takk for alle svar! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Hvordan skal du få innstallert drivere til dette headsettet da mener du?

Det er da derfor jeg spør her kanskje?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Ok.... Svaret er da NEI :)

Hmm... Jeg har hørt at det er noen headset som skal virke, hvordan kan du være så skråsikker?

Skrevet

Det funker selvfølgelig med et headset beregnet for xbox 360, men som jeg forsto av spørsmålet ditt, så tenker du på å kjøpe et hvilket som helst headsett og bruke det til xboxen, og da kan du få problemer med å få det til å virke ;)

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Det funker selvfølgelig med et headset beregnet for xbox 360, men som jeg forsto av spørsmålet ditt, så tenker du på å kjøpe et hvilket som helst headsett og bruke det til xboxen, og da kan du få problemer med å få det til å virke ;)

Dumt det.. :hm: Men vet du om noen USB headset som er beregnet for 360?

Skrevet

Nei, men er vel bare å søke litt på google så finner du sikkert noe... Men hvorfor ikke bare kjøpe et trådløst headset, det er jo mye bedre. Skal du kun ha noe for å snakke med venner mens du spiller, så kjøp et enkelt sett til 360 fra ebay for 20kr ;)

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Nei, men er vel bare å søke litt på google så finner du sikkert noe... Men hvorfor ikke bare kjøpe et trådløst headset, det er jo mye bedre. Skal du kun ha noe for å snakke med venner mens du spiller, så kjøp et enkelt sett til 360 fra ebay for 20kr ;)

Poenget med å ha USB headset er da jeg har en monitor på rommet mitt som jeg har lyst til å bruke til Xboxen, men den har ikke noen headset jack.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Litt gammel tråd, men folk flest bruker kjører ikkje lyd via HDMI til sjermen så 3.5 jack til headset, men heller Optisk lyd fra Xboxen til headset

Endret av Noiz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...