Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Explorer restarter seg selv i Windows 8


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en Multicom Xishan W150E uten OS. Jeg installerte dermed Windows 8 Enterprise (90-dagers trial). Jeg installerte så driverne som fulgte med PCen, men dette måtte gjøres ved å kjøre programmene i kompatibilitetsmodus siden driverne (selvfølgelig) ikke fungerte med Windows 8 (vet ikke om dette kan ha noe å gjøre med problemet).

 

Problemet jeg nå sitter igjen med er at Windows Explorer plutselig lukker seg for så å starte opp igjen. Dette skjer helst mens jeg fører over filer osv. eller bare bruker Explorer vanlig. Når Explorer har startet opp igjen, så er alle Explorer-vinduene lukket og alle overføringer avbrutt, noe som gjør det umulig å føre over større filer som filmer osv til eksterne medier. Det dukker ikke opp noen feilmeldinger eller lignende, og problemet kan forekomme så ofte som hvert andre minutt. Hvis jeg ikke bruker Explorer, så trenger det ikke å skje i det hele tatt.

 

Jeg har installert alle oppdateringer som finnes til maskinen i Windows Update og jeg skjønner ikke hvor problemet ligger ettersom jeg aldri har opplevd det før og siden det ligger få problemer som dette ute på nettet fra før av (med Windows 8).

 

Setter stor pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...