Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Men hvilken modell er det? Thin Finn, Grim Tim, Slim Jim..? osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stretched out chinos hvis jeg husker riktig... Ikke mange som koster akkurat 299 , så du finner den nok. Veldig fornøyd ihvertfall! Tynt stoff. :)

Skrevet (endret)

Geddon i Stavanger. :) De har salg på mye pent nå, og de hadde enda mye størrelser igjen.

Stavanger :hrm: Jaja, jeg får heller tråle Oslo og se om jeg finner en på salg her.

Endret av Jottnegen
Skrevet

Blax: Drit i å ha den nederste knappen kneppet. Det ser totalt downs ut.

Øh ja, enig i det! Har ikke tenkt over faktisk.

Downsfive!

Skrevet

Alliha.

Fint sommerantrekk. Ser veldig avslappet ut og du kler fargene godt.

Og fin sveis :thumbup: .

Kanskje du skulle brettet ned shortsen, det var litt rotete. Hva har du av sko til?

Skrevet

Aliha: Likte det ikke. Imo hadde det vært penere om du droppet t-trøyen og bare hadde skjorte. Hvis du skal ha t-trøye med skjorte over burde du hvertfall droppe beltet og ha t-trøyen utenfor buksen. Slik det er nå blir det en blanding av formelle og uformelle elementer som jeg ikke helt liker. Beina dine er også for spinkle til den shortsen der.

Skrevet

Det gjenstår å se, men er ganske så forberedt på at det blir MYE arbeid for å holde dem pene..Ikke at det er noe jeg har så mye i mot.

Skrevet

Jeg brukte mine semskede chelsea boots fra HM X Jimmy Choo i hele i fjor. De ser forsåvidt ganske fine ut enda. Jeg brukte like mye tid på dem, som alle de andre chelsea bootsa jeg brukte (som ikke er semsket).

Skrevet

Skjorten ser helt latterlig ut pga de røde knappene, og blazer med kontrastkanter er dritstygt. Vanskelig å si noe om dressen når du tar bilde så nærme og dekker til så mye med kameraet. Knepp opp en knapp eller to på skjorten når du ikke bruker slips til dress og blazer btw...

Skrevet

Jaja, får vel bruke slips til den skjorta da *kremt*, slik at knappene ikke synes. Ellers ville den nok være en fin kombinasjon hvis jeg bruker røde sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...