Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoene er vel i samme farge som de helt til venstre, om jeg ikke tar helt feil.

_DSC0083.jpg

Dette er OT, men er jeg den eneste som synes at de buksene der er noe for korte?

Veldig pent, både Lokeland og Olav F

Skrevet

Hvordan funker double monks til jeans? Jeg kan ikke huske å ha sett bilde av det, vanskelig å se for meg også når jeg aldri har sett double monks IRL.

Klikk :)

Skrevet

Ah, mange takk. Er dette Loake Blackfriars?

Snakker du om fkm sine er det Herring Shakespeare. OlavF sine er Magnanni. Har ikke helt sansen for Blackfriar, spennene sitter for nærme hverandre...

Skrevet

Godt å høre at de var bruke OlavF, er heller ikke stor fan av de sorte. Ellers likte jeg resten også.

Lokeland, pene slips.

Brune.

Nå som jeg har jobbet siden kl 07:30 må det være lov å bomme på en tast på tastaturet føler jeg. Tror nok de fleste forsto hva jeg mente.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstod ingenting av innlegget ditt jeg, skjønte ikke hva du prøvde å få frem. Var som å lese arabisk liksom. Heldigvis var det en som reddet situasjonen da, så skjønte jeg alt.

• Liker 7
Skrevet

Jeg forstod ingenting av innlegget ditt jeg, skjønte ikke hva du prøvde å få frem. Var som å lese arabisk liksom. Heldigvis var det en som reddet situasjonen da, så skjønte jeg alt.

Jeg tenkte akkurat det samme faktisk!

Skrevet

Ah, mange takk. Er dette Loake Blackfriars?

Snakker du om fkm sine er det Herring Shakespeare. OlavF sine er Magnanni. Har ikke helt sansen for Blackfriar, spennene sitter for nærme hverandre...

Mange takk, jeg snakket om fkm sine.

Skrevet (endret)

Hvordan det er mulig å bomme så grovt skjønner jeg ikke.

Man vet normalt cirka hvilken størrelse man er, og det burde jo bare være å tenke seg om og så får man noe som passer nokså greit.

Endret av Henrik C
Skrevet

Jeg gjorde det, og de andre to skjortene passet meg bra :) Strl på ox skjortene var i S-M-L osv. Det var to str-kart, og jeg var ikke helt sikker på hvem som var for den skjorta. Gikk derfor for strl jeg har på de fleste skjortene og klæra mine som passer. Viste seg å være enorme forskjeller :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...