Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De få nøklene jeg har har jeg i lommeboka. Slipper riper og "klirr-klirr" da. tongue.gif Når jeg flytter for meg selv får jeg heller skaffe meg en RFID eller fingeravtrykkslås. ninja.gif

Det beste med å ha nøkler i lommeboken, er at du sannsynligvis har et bankort med navn samme sted. Da er det bare for uærlige Terje, som knabbet lommeboken din, å ringe 1880; få addressen din og låse seg inn.

Endret av Jude Quinn
Skrevet

Evt. så får han den gleden av å kunne låse seg inn i skoleskapet mitt. :) Husnøkkel har jeg ikke, i og med at det så og si alltid er noen hjemme.

Skrevet (endret)

Thrice: Veldig fine sko, må nesten bestille et par jeg og :)!

:p

Endret av SML
Skrevet

Eller bare ha nøkkelen utenfor huset i en liten boks med kode som sitter på veggen, veldig hendig!

Eller bare ha et nøkkelknippe i lommen, som 99 % av alle andre mennesker har uten å ha noe problem med det.

Skrevet (endret)

Putt nøklene i sekken/bagen din om nøklene riper opp telefon/whatever. Tar jo bare opp unødvendig plass å ha en slik "nøkkellommebok" i lommen. Dessuten er det ikke meningen at en under 80år skal ha en sånn. Greit at gamle ting er kewlt, men det betyr ikke at alt bestefar har er det.

Thrice: Fine sko, terningkast 5

Endret av Vowels
Skrevet

Eller bare ha nøkkelen utenfor huset i en liten boks med kode som sitter på veggen, veldig hendig!

Eller bare ha et nøkkelknippe i lommen, som 99 % av alle andre mennesker har uten å ha noe problem med det.

Jeg slutta med det etter at det gikk hull i alle bukselommene mine. Nøkler har jeg i lommeboka.

Skrevet (endret)

Hull i lommene etter å ha gått med nøkler ? Noe sånt har jeg aldri opplevd og jeg har alltid gått med et nøkkelknippe i lommen, alltid den samme lommen også. Kanskje det har noe med kvaliteten på buksene dine å gjøre.

Edit: Leif

Endret av Hamar17
Skrevet

Takk for det! Vet skoene ikke passer helt med resten, men dette var før jeg fikk Arlingtonsene, og alternativet var derfor suede loafers, som ikke ville ha blitt så fine i dette været.. Gikk for det meste med trenchen åpen uansett.

Skrevet

Liker skoene Jonas. Trenchcoat og hvite plims derimot, ikke noe god kombinasjon i mine øyne. Buksene var litt i overkant trange, men det er nok en smakssak.

Skrevet

Liker skoene Jonas. Trenchcoat og hvite plims derimot, ikke noe god kombinasjon i mine øyne. Buksene var litt i overkant trange, men det er nok en smakssak.

This

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...