Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for hyggelige ord. Ser poenget ditt ang farge Jonas, men passformen redder den inn. Brukte forøvrig et par mørke, slimme jeans og et par boots til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk for hyggelige ord. Ser poenget ditt ang farge Jonas, men passformen redder den inn. Brukte forøvrig et par mørke, slimme jeans og et par boots til.

Da så jeg deg definitivt!

Skrevet

Geil: Det så bra ut. Likte ikke den gråe "patchen" eller hva man kaller det, på albuene. Syns ikke mønstret på slipset var helt det store heller, ellers var det pent :)

Kavinsky: Liker de.

Skrevet
Blir alt for bestefar-aktig, særlig slipset og skjorten. Mener det på bakgrunn av brunfargen.

Enig med deg, farfar var det første jeg tenkte når jeg så brunfargen. Men hadde f.eks cardiganen hatt en litt freshere farge hadde den vært knall!

Skrevet

Geil: Pen cardigan, vanskelig å lage et godt helhetsintrykk i hodet, men det høres bra ut. Kan forøvrig si meg enig med Jonas om fargen, men det høres ut som du klarte å pulle den off ganske bra. (Forresten, noen som kan finne en fin oversettelse på akkurat dette? Pulle den off høres så teit ut!)

Kavinsky: Du skuffer fortsatt ikke, ser bra ut!

Skrevet (endret)

Geil: Kardiganen er kul. Lurer litt på hvilken farge skjorten egentlig er i? Er det blått? Veldig vanskelig å se på bildet..

Edit: Kikket en gang til, og den ser kanskje grå ut? Eller er jeg bare fargeblind?

Kav: Pent.

Endret av fkm
Skrevet

Mestre, få fatt i og være heldig med gjennomføring av er ikke passende, og jeg vet faktisk hvordan man bruker en ordbok.

Jeg leter etter et godt alternativ på norsk, som faktisk vil være en god oversettelse som har noe med mote å gjøre.

Skrevet
Geil: Kardiganen er kul. Lurer litt på hvilken farge skjorten egentlig er i? Er det blått? Veldig vanskelig å se på bildet..

Edit: Kikket en gang til, og den ser kanskje grå ut? Eller er jeg bare fargeblind?

Kav: Pent.

Riktig at den er grå. Fargebalansen på bildet er ikke helt riktig, cardiganen er noe mer dempet i fargen i virkeligheten enn på bildet. Forresten interessant å få tilbakemeldinger.

Kavinsky: flott bukse!

Jeg bruker ihvertfall "dra i land".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...