Gå til innhold

Ny gameplay video av The War Z


Anbefalte innlegg

Er en DayZ player, og har har alltid vært en skeptiker til "The WarZ" Jeg så en ny pvp gameplay video av The warZ for 15 min siden... og det ser faktisk rimelig heftig ut! Så det jeg lurer på er hva dere syntes om den nye WarZ videoen :)http://www.youtube.com/watch?v=yOIG5bD3ZEg Jeg vet at dette egentlig er en Dayz tråd, men er veldig mange som kun har sett de første alpha videoene som tenker slik: "Nei shit, dette så dårlig ut, gidder ikke se noe mere av dette spillet"

 

Ps: føler dette innlegget ble litt teit haha, men ble gira på å spille det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en DayZ player, og har har alltid vært en skeptiker til "The WarZ" Jeg så en ny pvp gameplay video av The warZ for 15 min siden... og det ser faktisk rimelig heftig ut! Så det jeg lurer på er hva dere syntes om den nye WarZ videoen :)

 

Begynner å se ganske lovende ut. Vurderer å kjøpe meg inn i alpha med Pioneer pakka :) Men er litt skeptisk enda, spesielt til skills systemet og gold coin store(kan visstnok kjøpe tilbake characteren hvis han dauer, wtf?).

Lenke til kommentar

Er en DayZ player, og har har alltid vært en skeptiker til "The WarZ" Jeg så en ny pvp gameplay video av The warZ for 15 min siden... og det ser faktisk rimelig heftig ut! Så det jeg lurer på er hva dere syntes om den nye WarZ videoen :)

 

Begynner å se ganske lovende ut. Vurderer å kjøpe meg inn i alpha med Pioneer pakka :) Men er litt skeptisk enda, spesielt til skills systemet og gold coin store(kan visstnok kjøpe tilbake characteren hvis han dauer, wtf?).

Ja her helt enig med deg, det med item store greia er det jeg ser på som et minus :/ men tror faktisk dette spillet kan gi meg mye morsomt gameplay :) Jeg ble faktisk så imponert at jeg turte å kjøpe pioneer pakka istad haha. Så krysser fingrene for at det er verdt det :) Nå som sesong 3 av "The walking dead" er rett rundt hjørnet, føler jeg at det kommer til å skape stemning! Først se en episode, så spille WarZ etterpå! Omgivelsene i spillet så langt minner meg veldig om byene osv i "The walking dead"

 

EDIT: ser nå at The walking dead sesong 3 har premiere dagen før Alpha release! haha

Endret av Martx2112
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er en DayZ player, og har har alltid vært en skeptiker til "The WarZ" Jeg så en ny pvp gameplay video av The warZ for 15 min siden... og det ser faktisk rimelig heftig ut! Så det jeg lurer på er hva dere syntes om den nye WarZ videoen :)http://www.youtube.com/watch?v=yOIG5bD3ZEg Jeg vet at dette egentlig er en Dayz tråd, men er veldig mange som kun har sett de første alpha videoene som tenker slik: "Nei shit, dette så dårlig ut, gidder ikke se noe mere av dette spillet"

 

Ps: føler dette innlegget ble litt teit haha, men ble gira på å spille det!

 

Er dette spillet ute enda? såg ut som ett fett survivor spill så kommer kjøpe Package Alpha - Legend så begynner eg med penger til gode ingame våpen og survivor ammo.

Lenke til kommentar

Jeg håper på Alpha slik at jeg kan bedømme spillet selv før jeg eventuelt bruker penger på det. Slik det ser ut nå, og hvordan beskrivelsen av det er, så frister DayZ mye mer. Det er en del kule elementer, men det er den realistiske og inngrodd "hardcore" kjernen i Arma som gjør DayZ så kos for meg. WarZ virker som det survivalspillet den yngre og whinete garde velger, da det virker mye mer kose-vennlig.

Lenke til kommentar

Jeg håper på Alpha slik at jeg kan bedømme spillet selv før jeg eventuelt bruker penger på det. Slik det ser ut nå, og hvordan beskrivelsen av det er, så frister DayZ mye mer. Det er en del kule elementer, men det er den realistiske og inngrodd "hardcore" kjernen i Arma som gjør DayZ så kos for meg. WarZ virker som det survivalspillet den yngre og whinete garde velger, da det virker mye mer kose-vennlig.

 

Neh synnes Warz hørtes mat ut pga du kan bruke pengene dine på og gjøre Pay 4 win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...