Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nettsider vises ikke korrekt


Anbefalte innlegg

Har en relativt ny laptop her nå, men igår skjedde det at noen nettsider ikke ville rendres ordentlig. Merket det først på www.tetrisfriends.com som vises slik:

post-165081-0-38801800-1349221138_thumb.jpg

 

andre sider som feks www.hypebeast.com vises slik:

post-165081-0-28884300-1349221297_thumb.jpg

 

Mens andre sider igjen vises normalt.

 

i acid3-testen får jeg dette resultatet:

post-165081-0-89381700-1349221324_thumb.jpg

 

Noe som vet hva dette kommer av? Har prøv forskjellige nettlesere, oppdatert java, flash osv, slette cache, men ingenting har hjulpet. Alt fungerte fint frem til igår. Trenger litt hjelp, da det er ganske ubrukelig å være på nettet når en rekke sider ikke fungerer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har reist ned til leiligheten vår nå, der vi har fiber, og her fungerer nettsidene helt fint, så antar at det var det som var problemet, men det er jo litt rart fortsatt, ser ikke grunnen til at de skal vises helt feil selvom båndbredden er lavere.

 

Det tok meg evigheter før problemet mitt (med diverse symptomer) ble identifisert, flere år faktiskt. Det viste seg at Get hadde i sin tid gitt meg en dårlig modemmodell, der opplastningshastigheten var nærmest strupet mesteparten av tiden. Sjekk med www.bredbandskollen.se

 

Hvilken bredbåndsleverandør har du? Eller det var kanskje ikke hjemme hos deg selv?

Endret av Well
Lenke til kommentar

Det var hjemme jo, har telenor både her jeg studerer og hjemme, samme modem og alt, eneste forskjellen er at vi har bedre hastighet her i leiligheten her jeg studerer.

 

Blir litt forvirret av hva som er her og der :)

Men uansett, det er to forskjellige steder, med to forskjellige internettabonnement med Telenor som leverandør?

 

Hvis det vedvarer, ville jeg sjekket båndbredden. For hvis du har identifisert at det er båndbredden som forårsaker problemene, og det ikke er feil i ditt eget utstyr, må du jo klage til nettleverandøren, Telenor. Det kan jo være feil i ett av modemene selv om det er samme type, eller lenger ut i Telenors nett på den ene lokasjonen.

 

Edit: Nå må jeg presisere litt. Jeg vet ikke om det jeg skrev kunne misforstås. Jeg mente ikke at når sidene ikke ble vist ordentlig, at hastigheten bare var "lav" (men vanlig), men rett og slett snilefart, - strupet, -nærmest ingenting i upload.

 

Har du fått sjekket med bredbandskollen.se når problemene er der?

I så fall, hvilken hastighet oppnådde du?

Endret av Well
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...