Gå til innhold

HTC oppgraderer toppmodellen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som fikk min One X fra Netonnet på fredag. Betyr dette at jeg egentlig burde returnere denne på angrefristen og vente på denne her? I butikken allerede i oktober, mon tro hvilken pris den ender på?

 

Ja, absolutt! Jeg tenker å selge min fooort! Batteritiden i One X er håpløs, denne oppgraderingen gjør alt perfekt! One X hadde potensiale til å bli en perfekt mobil, One X+ er nok perfekt for meg hvis/når batteriet varer en hel dag.

Lenke til kommentar

Og jeg som fikk min One X fra Netonnet på fredag. Betyr dette at jeg egentlig burde returnere denne på angrefristen og vente på denne her? I butikken allerede i oktober, mon tro hvilken pris den ender på?

 

Tror jeg hadde levert den tilbake. Tror prisen kommer til å ende opp med noe av det samme som HTC one X-en som du akkurat "kjøpte". Den lille oppgraderingen som er blitt gjort er noe du vil ha god nytte av i framtiden. ;)

Lenke til kommentar

Lite ram, dårlig optikk og kamera.. Joda.. S3 eller S4 over nyttår

hvilken mobil snakker du om nå??? Har lest at one x hadde bedre kamera enn s3. (Og jeg tror begge tlfene har 1g ram,note 2 har 2G)s3 har ifølge en avsløring samme kamera som iphone4s og 5. Det s3 varbedre på enn one x var batteri og ytelse. Spørs om denne er like rask som s3.(skjerm,design var det delte meninger om av testene)

 

Lenke til kommentar

Folk må slutte å klage. 1 gb ram er mer en nok på en mobil og det er mere nytt på denne fra htc one x en raskere prosessor, mere lagring og større batteri. den har desuten fått jelly bean, noe som gjør den mye raskere og bedre med "butter". den har også andre nye funksjoner. søk på youtube etter hands-on og benchmark så ser dere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...