Gå til innhold

BK: Tanker/toner.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig bilde av tanketonemann :) Nydelige farger og komp. LIkte det . Så på det i stort - jeg synes det i dette bildet var fint med uskarpt i forkant. Tenker kanskje at det på en måte ga liv og dybde samtidig som tanketonemann kom i fokus. Men for meg er det umulig å si før jeg har sett begge deler :)

Lenke til kommentar

Artig bilde av tanketonemann :) Nydelige farger og komp. LIkte det . Så på det i stort - jeg synes det i dette bildet var fint med uskarpt i forkant. Tenker kanskje at det på en måte ga liv og dybde samtidig som tanketonemann kom i fokus. Men for meg er det umulig å si før jeg har sett begge deler :)

Takk for tilbakemelding :) prøvde lit kutt her og der etter Jarle hadde komt med innspill, men likte det vel best selv som det er,legger ut ett med kutt.

Lenke til kommentar

Bildet er så bra at jeg ville ha lyttet til Jarle60 - tatt et bilde til og sett hva som ble best. Uansett resultat da, så ville det vært lærerikt og en god erfaring å ta med videre.

Jeg reagerer ikke negativt på det uklare,synes det hele er flott, men har ikke erfaring nok til å se det for meg med skarphet hele veien på et sånt motiv. Kan ikke huske å ha sett så mange motiv som du har her eller bilder å sammenligne akkurat denne med. En egen stil det her :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...