Bibendum Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Hei, Jeg har i den siste tiden hatt uforklarlige problemer med Internet Explorer 6, da det viser seg at www.startsiden.no mangler flere elementer (vinduer) som det normalt er reklame i. Dette høres kanskje ikke så ille ut, men det står bare at Internet Explorer ikke klarer å lese det eller noe lignende. Jeg lastet ned SP1 fra nettsiden deres, men det hjalp ikke noe i det hele tatt. Ellers er alle nettsidene ok fremstilt, bortsett fra startsiden! Hva kan jeg gjøre (dropp svar som : Skift nettleser til Opera e.l)
inSain Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 skift OS! Skjekka firewall eller andre lignene programm som stopper "spam" osv? cookies eller noe maybe? neh, vet ikke
C_f Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Har opplevd noe av det samme når jeg har sperret feil program i brannmuren. Har du brannmur, så kan dette være problemet.
unwill Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Bruker du proxy? Og funker hvis du åpner filene direkte? eller med en annen browser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå